Word jij komend seizoen de trainer van ons tweede elftal?

De zondagselectie van VV Zwanenburg (een gezellige dorpsvereniging met ruim 700 enthousiaste leden) gaat volgend seizoen prestatiegericht voetballen op de zaterdag. Door deze verandering komt er een trainersplek vrij bij het tweede elftal.

In de nieuwe zaterdagcompetitie zal het eerste elftal van VV Zwanenburg uitkomen in de vijfde klasse en het tweede in de reserve derde klasse. Voor het eerste elftal wordt Mitch Snijders de nieuwe hoofdtrainer, ondersteund door een assistent. Voor onze enthousiaste tweede elftal zijn we op zoek naar een (assistent) trainer, iets voor jou?

Als (assistent) trainer begeleid je twee keer per week de trainingen (deze worden voorbereid door de hoofdtrainer) en op zaterdag begeleid en coach je het team tijdens de wedstrijd. Natuurlijk word je hierbij geassisteerd. Daarnaast vinden wij een goede samenwerking met de staf van het eerste elftal heel belangrijk. Een TC3 diploma is een pré. Wij bieden een marktconforme vergoeding.

Spreekt dit je aan en ben jij een enthousiaste trainer, communicatief vaardig, met oog voor de ontwikkeling van individuele spelers en het team als geheel? Stuur dan je CV naar: vonmauw.lex@gmail.com. Voor vragen over deze functie kun je ook telefonisch contact opnemen op 06 – 54 73 40 37.