De vooruitblik 28 – Competitie einde !

Vooruitblik

Alle uitslagen van zondag 20 mei:

Hercules Zaandam – Zwanenburg 0-3

Koedijk – RCZ 1-0

Limmen – VSV 5-0

Alliance’22 – De Meteoor 2-0

WSV’30 – SSA SJO VV Egmond 0-1

RKEDO – Sp. Krommenie 2-4

Bergen – Alcmaria Victrix 2-3

Op 26 mei is het eind van het reguliere seizoen dan een voldongen feit en gaan we het mooi afsluiten.

Waar we de nacompetitie wedstrijden moeten spelen is nu nog niet bekend, maar dat horen we snel genoeg. In ieder geval zal het een bijzondere zondag worden, want voor een aantal spelers valt officieus thuis het doek. Door de overgang naar de zaterdag als speeldag zijn er een aantal spelers die door werk afhaken en op de zondag blijven spelen. Ook gaan er spelers en trainers met “ voetbalpensioen” en kiezen zij voor het trainen, begeleiden of even een jaartje niets doen. Wie dit allemaal precies zijn is nog niet helemaal duidelijk en dus worden er geen namen genoemd. Deze informatie volgt later in het afsluitende verhaal. Daarin worden dan ook de speler en het talent van het jaar bekendgemaakt.

Het programma voor het komend weekend is niet echt meer van belang. De beslissingen zijn allemaal al gevallen en het gaat er alleen om dat iedereen een leuke afsluiting heeft. We rekenen natuurlijk op een overwinning van Zwanenburg tegen RKEDO. Deze ploeg werd ook uit al verslagen. De vooruitzichten zijn dus goed. Alleen is het afwachten welke spelers er beschikbaar zijn. Opnieuw zijn er spelers afwezig door vakantie of lichte blessures.

Het complete programma voor 26 mei is:

Alcmaria Victrix – Hercules Zaandam 2

Zwanenburg – RKEDO 1

Sporting Krommenie – WSV’30 1

SSA SJO VV Egmond – Alliance’22 1

De Meteoor – Limmen 2

VSV – Koedijk 2

RCZ – Bergen 2

Zwanenburg speelt zondag de laatste thuiswedstrijd in de reguliere competitie van het seizoen en we starten om 14.00 uur. De wedstrijd begint met de aftrap door het team van de week, de JO 12 -1  en de scheidsrechter is Sietze van Leeuwen. Onze  grensrechter is Lars Oosten en de tegenpartij heeft Milan bakker als man met de vlag.

Uiteraard is iedereen weer welkom bij deze bijzondere wedstrijd, dus allen tot ziens.