Nieuws vv Zwanenburg 1

Tog of Toch?

Binnen onze selectie hebben we een speler die jongelui helpt met onderwijs en dit doet door Bijles op Maat aan te bieden.  Dan hebben we ook nog de vaste columnist die als schooldirecteur goed met de Nederlandse taal overweg zou moeten kunnen.

Dan denk ik altijd hoe zit het nu met de taal versimpeling, komt die er nog eens?  Is het niet makkelijker om Tog te schrijven in plaats van Toch? Is dat de reden dat er in het altijd eigenwijze Amsterdam al in 1909 een stel vrienden, hun voetbalclub, TOG hebben opgericht?

Dus a.s. zondag krijgen we in de beker met Tot ons Genoegen een heerlijk oude echte Amsterdamsche club op bezoek. De eerste bekerwedstrijd speelden ze gelijk in/tegen Sporting S(chermerhorn). Wij lieten helaas de winst aan AWPC, dus alleen via volle winst behouden we kansen op een volgende ronde.

Dat is simpel Toch of Tog?

Aanvang 14.00 uur onder leiding van Scheidsrechter Robert Zuidam

We wensen alle liefhebbers veel plezier en denkt u ook aan de Corona looproute’s op ons complex.

Dank daarvoor.

André Hoogland