Stem nu op vv Zwanenburg en je zit er straks lekker bij!

Stem op vv Zwanenburg met Rabo Clubsupport!

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2024 is van start!

Ons doel
vv Zwanenburg beschikt over een prachtig complex met een sfeervolle kantine. Als de zon schijnt is het altijd heerlijk toeven op het terras vanwaar je mooi uitkijkt op het hoofdveld. De stoelen, banken en tafels die nu op het terras staan, zijn alleen nodig aan vervanging toe. De opbrengst van Rabo Clubsupport gebruiken we graag om het terras een welverdiende upgrade te geven met nieuw terrasmeubilair.

Met Rabo ClubSupport kunnen onze leden ons een financieel steuntje in de rug geven. Leden van vv Zwanenburg kunnen van 2 t/m 24 september via de Rabo App of Rabo Online Bankieren hun stem uitbrengen op onze club. Hoe meer stemmen er op onze club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

Stemmen
Rabo leden krijgen een stemcode. Deze kan ingevuld worden op: https://www.rabo-clubsupport.nl/amsterdam/stemmen?zoekterm=zwanenburg

Bedankt voor je stem!