Jeugdvoetbal

vv Zwanenburg Cup

Op zaterdag 15 juni 2024 wordt de eerste editie van de vv Zwanenburg Cup gespeeld!

Dit toernooi is voor spelers uit de JO8 t/m JO10. Er doen naast leden van onze eigen club, ook teams van diverse clubs uit de omgeving mee: AFC, AS’80, Athletico Amsterdam, DSOV, FC Purmerend, FC Lisse, Geel Wit, Jonathan, KHFC, OSC Amsterdam, SCPB, SDW, Sporting Martinus, sv Hillegom, sv Hoofddorp, sv Nieuw West United, sv Overbos, SVIJ, United Academy, vv IJmuiden, VVA Spartaan en ZGOWMS!

Alle poules zitten al vol, dus inschrijven is helaas niet meer mogelijk.

Meer informatie over dit toernooi is te vinden op: https://tournify.nl/live/vvzwanenburgcup2024 Daar vindt u ook het speelschema en t.z.t. de uitslagen.

Kom de 15e gezellig kijken naar de toppers van de JO8 t/m JO10!

Wij zoeken nog vrijwilligers om te helpen. Tevens zoeken wij nog scheidsrechters (vanaf 13 jaar) om te komen fluiten. Geef je hiervoor op via het mailadres tc@vvzwanenburg.nl want wij hebben jullie hulp zeker nodig!!

De sponsoren van het toernooi zijn: