Mooi einde JO10-2

Na een seizoen met mooie momenten en goed voetbal maar ook slechte momenten met matig voetbal hebben de mannen van JO10-2 vandaag in Haarlem laten zien wat ze allemaal hebben geleerd. Op het jaarlijkse Ted Heemskerk toernooi moesten onze boys aantrede tegen HBC, DSS en Geel Wit. 3 x 20 minuten vlammen aan het einde van het seizoen.

De eerste pot tegen HBC liep soepel alleen de ene na de andere kans werdt gemist. HBC kwam een paar keer gevaarlijk dicht bij onze goal maar de verdelgers en de keeper stonden goed op te letten. Eindelijk viel de verdiende 1-0 uit een mooie aanval en kort daarop de 2-0 en einde wedstrijd. De eerste drie punten binnen.

De tweede pot was tegen Dss. Deze tegenstander was beter en sterker dan de eerste maar waar we de kansen misten in de eerste wedstrijd gingen ze er nu wel in en werdt dss met uiteindelijk 5-0 aan de kant gezet.

De laatste wedstrijd moesten we winnen om zeker te zijn van de titel. Deze was tegen de thuis ploeg Geel Wit. Een wedstrijd met wederom veel strijd en goed voetbal maar de 1-0 viel maar niet. Ook geel wit drong aan maar scoorde ook niet. Uiteindelijk viel de 1-0 uit een heuse omhaal fantastisch en niet veel later de 2-0. De scheids fluit af en de mannen zijn ongeslagen kampioen geworden.

Gefeliciteerd Boys.