Bram Franken is weer opgeroepen door bondscoach Kees van Wonderen voor het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar. De Oranjetalenten spelen van woensdag 7 maart tot en met donderdag 13 maart het UEFA elite toernooi in eigen land om zich te kwalificeren voor de EK-eindronde. Leuk om een keer te gaan kijken. Info via Ons Oranje.
Bram Franken in selectie voor Oranje-17
1 maart 2018
1 Min gelezen
Misschien ook interessant
Redactie
Aanmelden verenigingstaak
Aanmelden nieuwsbrief
Aankomende evenementen
Aankomende evenementen
Bericht
Er zijn geen aankomende evenementen.
Archieven
Recente reacties
- Richard Gibcus op Zeven (jeugd)trainers behalen VC1-diploma!
- Arie Keuning op Afscheidsbrief Lars van Oosten
- bert kranenburg op Zeven (jeugd)trainers behalen VC1-diploma!
- vv Zwanenburg Cup - vv Zwanenburg op Geslaagde 2e editie van de vv Zwanenburg Cup!
- Robin Poelsma op Dames 1 en Zondag 2 doelpuntrijk








Reageer