Nieuws

Nieuw beleid materiaal

A pair of muddy black football boots hang up in a white-walled changing room. There is room for copyspace.

Met ingang van komend seizoen zal er een nieuw beleid zijn voor wat betreft de materialen die gebruikt worden door de teams.

Elk team krijgt materiaal tot zijn beschikking (ballen, pylonnen, hesjes). Dit is voor elk team voldoende zodat niemand van elkaar hoeft te lenen. 

Aan het begin van het seizoen krijgt elk team 1 of meerdere ballenhokken toegewezen. Deze zijn genummerd en voorzien van een cijferslot. De bijbehorende cijfercode kunnen de trainers/trainsters bij Robin of Naomi opvragen.

Daarnaast vragen wij aan jullie:

  • Graag niet op de ballen schrijven
  • De codes op het cijferslot graag niet veranderen
  • We willen wel graag dat de hesjes af en toe gewassen worden. We hebben er heel veel weg moeten gooien omdat er schimmel in zat. 

We vragen iedereen om netjes met de materialen om te gaan en na elke training te controleren of alle materialen weer zijn meegenomen. Zorg dat alle ballen, hesjes en pylonnen dus geteld zijn zodat er gecontroleerd kan worden of alles weer compleet is.

Wat als er toch materialen kwijt zijn?

Dit seizoen geldt de 10% regeling. Mist een team meer dan 10% van de materialen, dan draait het team zelf voor de kosten van deze materialen op. Bijvoorbeeld een team dat 10 ballen heeft gekregen aan het begin van het seizoen, moet aan het eind van het seizoen minimaal 9 ballen inleveren.

De overige materialen die gebruikt kunnen worden voor de trainingen zijn voor iedereen beschikbaar. Loopladders, poppen of andere materialen kunnen gebruikt worden en kunnen gepakt worden uit kleedkamer nr 14. Deze is altijd open tijdens trainingsmomenten. Zorg er wel voor dat alles weer netjes opgeruimd wordt.

Coachjassen

Aan het begin van het seizoen kunnen trainers en teammanagers een coachjas bij ons krijgen. De coachjas wordt in bruikleen gegeven en dient weer ingeleverd te worden als je stopt. Indien de jas niet wordt ingeleverd, dan worden de kosten van € 50 om de jas te vervangen in rekening gebracht. Bij de ontvangst van de jas wordt hiervoor getekend.

Mochten er materialen missen of is er materiaal kapot? Neem dan contact op met Robin Poelsma of Naomi Dijkman via onderstaande gegevens.

r.poelsma@vvzwanenburg.nl / n.dijkman@vvzwanenburg.nlof 0610349658 / 0640515780

Over de schrijver

Redactie

Reageer

Klik hier om te reageren

Aanmelden lid

Sponsor

Aanmelden nieuwsbrief

Aankomende evenementen

Aankomende evenementen

Archieven