Bestuur Van de voorzitter

Algemene ledenvergadering 25 november 2024

Op 25 november, om 20:00, zal de algemene ledenvergadering (ALV) plaatsvinden.

Tijdens de laatste bestuursvergadering hebben zowel Oos Kesbeke als Richard Padt aangegeven te gaan stoppen met hun bestuurswerkzaamheden.

Oos is ruim 10 jaar voorzitter geweest. In verband met zijn drukke werkzaamheden kan hij helaas geen goede invulling meer geven aan zijn voorzittersrol. Niet op de manier zoals hij vindt dat past bij zijn rol als voorzitter van de mooiste club van de Haarlemmermeer.
De vereniging en het bestuur van vv Zwanenburg zijn Oos zeer erkentelijk voor al zijn inspanningen die hij voor de club heeft gedaan. Gelukkig blijven zijn beide zoons nog lekker voetballen bij de club en zullen we hem nog vaak genoeg rond zien lopen op de club. Het blijft immers wel zijn cluppie. Oos zal tijdens de ALV in het najaar afscheid nemen.

Richard Padt heeft ook zijn taken neergelegd als bestuurslid algemene zaken. Tevens was Richard sinds een paar jaar vice-voorzitter van de club. Richard heeft aangegeven dat het voor de club goed is als er nieuw bloed in het bestuur gaat plaatsnemen. Hij heeft zich ruim 10 jaar ingezet als o.a. bestuurslid en is het meest trots op het realiseren van de Kanjers van Morgen en de Club van Morgen. Ook voor Richard geldt dat de vereniging en het bestuur zeer blij zijn met de tomeloze inzet voor de club. Richard zal ook nog ieder weekend op de club te vinden zijn, als speler en als trotse vader van.

Naast het vertrek van Oos en Richard heeft ook Hans Hopma een stapje terug gedaan. Hans heeft 2 jaar geleden al aangekondigd te zullen gaan stoppen rond deze periode. Hans heeft het dorp verlaten en is verhuisd. Voor hem is het praktisch niet meer handig om nog een actieve rol als bestuurslid te vervullen Hans zal ook gemist worden en de club is hem ook zeer dankbaar!
De plek van Hans zal worden overgenomen door Louk Aelbers, die sinds vorig seizoen al de rol van voorzitter TC van Hans had overgenomen.

Tijdens deze ledenvergadering zal (naast andere zaken) gezocht worden naar nieuwe bestuurders. Mocht jij ambities hebben om vv Zwanenburg de komende jaren verder te ontwikkelen dan vragen we je om de komende ledenvergadering te bezoeken!

De club heeft goede bestuurders nodig en de club is van alle leden. Samen zijn we vv Zwanenburg.