Tegenstanders na – competitie bekend.

Voor een paar elftallen is het seizoen nog niet voorbij. Er volgt nog een toetje in de vorm van na – competitie, of je het leuk vindt of niet.

Allereerst gaan we naar de meest zinvolle wedstrijd. Door de 2e periode te winnen spelen onze VR 1 na – competitie voor promotie naar de 2e klasse. Aanstaande zondag 2 juni is het meteen al te doen tegen VVS 46 VR 1. Die komen vanuit Spanbroek (NH) om 10.30 uur bij Zwanenburg op bezoek.

Ook de zondag 2 speelt a.s. zondag. Die kruisen onderweg het pad van de dames uit Spanbroek want het tweede moet Noord – Holland in en treedt om 11.00 uur aan tegen VVS 46 2 die in de 1e klasse A net boven de streep eindigden. Zwanenburg 2 heeft niets te vrezen want die spelen, hoe dan ook, volgend seizoen in de res. 3e klasse op zaterdag.

Datzelfde geldt voor de zondag 1. Die spelen op 2 juni nog wel om 14.00 uur thuis tegen de Valken 1 maar beginnen volgend seizoen in de 5e klasse op zaterdag. De club de Valken was onlangs nog in het nieuws door een kampioenswedstrijd tegen St. George waarna de scheidsrechter door de KNVB voor het leven werd geschorst.

Het belooft mooi weer te worden dus de liefhebber kan dit weekend nog even genieten van een potje voetbal.

Arie Keuning